הטריק לא צלח: הסבו דוחו"ת נהיגה לנהגים אחרים ונעצרו

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on הטריק לא צלח: הסבו דוחו"ת נהיגה לנהגים אחרים ונעצרו

במסגרת חקירה של היחידה המרכזית של אגף התנועה (ימ"ר את"ן) נעצרו שני חשודים בחשד לקבלת דבר במרמה בכך שהסבו על שמם דוחו"ת של נהגים אחרים שלא כדין

צילום: Nati Shohat/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ישנו טריק מוכר להורדת נקודות מרישיון הנהיגה על ידי הסבת הדו"ח לנהג שמחזיק ברישיון חו"ל שאינו צובר נקודות, ובכך לנקות את הנקודות חובה מרישיון הנהיגה שקיבל את הדו"ח. אלא שכנראה לא תמיד הוא מצליח, וכשזה קורה זה לא ממש נעים.

בלשי המשטרה עצרו שני חשודים, בני 24 ו 19, מבית"ר עילית ובני ברק בחשד שהם הסבו על שמם דו"חות של עשרות נהגים אחרים. על-פי החשד, החשודים ניצלו את מעמדם כבעלי רישיון נהיגה בינלאומי ואת העבודה שאינם צוברים נקודות חובה של משרד התחבורה וזאת תמורת בצע כסף.

במסגרת חקירה סמויה שהחלה עם קבלת מידע מהמרכז לפניות נהגים ארצי של אגף התנועה ממנו עולה כי עשרות נהגים שיקבלו דו"ח תנועה ביקשו להסב את הדו"חות שקיבלו על שמם של החשודים וזאת במטרה להתחמק מהדין ולא לציבור נקודות חובה של משרד התחבורה.

בהתאם להתפתחות בחקירה זומנו לחקירה פלילית הנהגים שקיבלו את הדוח וביקשו להסב על שמם של אחרים בחשד לקבל דבר במרמה ושוחררו לאחר חקירתם וכן נעצרו שני החשודים העיקרים בחשד לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ומעצרם הוארך עד ליום חמישי 7.7. לצורך המשך החקירה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יש עוד הרבה טריקים אחרים יותר טובים…

  2. 1

    לישראלים יש מוח…😉